Molo pre-spring 2010.




Kommentarer
Postat av: Elle

Ja men jo det gör jag. Det är inget favoritmärke så och jag har ingen jätteerfarenhet av deras kläder. Har väl haft ngt/några enstaka plagg..Jag tycker dom är fina och jag borde ju gilla dem eftersom jag gillar färgstarkt men ändå är det ngt som inte riktigt klickar. Vissa tryck är superfina som t.ex. hajtröjan!! Den skulle jag vilja ha till E. Men ibland tycker jag de ger lite väl "tufft" lite rörigt och hårt intryck. Kanske det att jag inte gillar vissa tryck bara?! Jag är dock mer nyfiken på kvaliteten. Vad tycker du?

2009-12-04 @ 11:35:16
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.