Nyhetsbrev #7




Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Hej!



Älskar din blogg och läser den hela tiden :)



Satt nu på småtimmarna och tänkte att det vore roligt om vi kunde hitta på nått tillsammans, men sen sa amningshjärnan stopp ;P

Så jag har inte kommit på nått men jag skulle verkligen vilja hitta på nått.

Jag har tyvärr inte så mycket att erbjuda förutom ett brinnande intresse för barnkläder & inredning. Speciellt åt "retro"-hållet..



Om du tycker detta låter allt för dumt så kan du låtsas som att du aldrig läst det ;) Annars så är det bara att svara!



Hoppas du får en trevlig söndag!

2009-03-07 @ 23:50:34
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Du är en av mina favoritbloggar! In och kika på min blogg! :)



Ha en bra ny vecka!

2009-03-08 @ 19:53:07
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.