TÄVLING #15: Fylla-i-böcker




Kommentarer
Postat av: Nikita

Jag vill vara med och tävla, om jag vann skulle jag välja en bok till mormor (min mamma) för att hon ställer upp i vått och torrt, jag ser henne som världens bästa mamma och mormor, ett fint minne jag har är lyckan i hennes ögon första gången hon såg Albin (min son, hennes barnbarn), det är obeskrivligt.

Den andra boken jag skulle välja är till min älskade, självklart min sambo. för att det skulle vara roligt att ge bort en bok som man kan fylla i, något lite mer ovanligt än en buket blommor.

och jag har såå många minnen med min sambo, vi har så mkt fint tillsammans, det två bästa minnena är när vi förlovade oss och när vi fick vår son.



Hoppas på vinst nu!! =)

namn mejl å bloggadress står i fälten.



2009-02-26 @ 07:12:50
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nikita

En extra lott vill jag självklart ha, vad jag tycker om barnshoppingbloggen? En perfekt blogg för oss alla shoppingtokiga morsor, den är så bra på alla sätt, man får tips på kläder, nya märken, olika webshoppar, roliga tävlingar , intervjuver, veckans blogg.

Helt klart min favoritblogg, besöker den flitigt flera ggr om dagen!!

2009-02-26 @ 07:14:18
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Elin

Denna tävling måste jag vara med i :)

Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren skulle jag välja en till min sambo, skulle vara så roligt att ge han en annorlunda present. Den andra boken skulle vara till min vän Linda som bor alldeles för långt bort och som jag vill skicka en present till!



Namn och blogg står i komentarsfältet:)

Nu ska jag hålla tummar hårt!

2009-02-26 @ 07:42:05
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad jag tycker om denna blogg? Jag älskar det, har den på bloglovin så att jag inte ska missa något inlägg. Man får många bra tips på kläder, märken, webbutiken...Vad kan en shopinggalen mamma mer begära ;)

2009-02-26 @ 07:44:07
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: christine

Om jag skulle ha turen på min sida så skulle jag välja en bok till min mamma, den mest fantastiska person som finns, som fyller 50 år i april. Jag har inga idéer alls tll vad jag ska köpa till henne (och hon vill inte ens ha något!), så en sån här bok vore perfekt!

Det bästa minnet jag har med min mamma är första gången hon träffade min son. Total lycka!



Den andra boken skulle jag vilja ge min mormor, också hon en fantastisk människa. Tyvärr träffas vi inte alltför ofta, så en liten present skulle pigga upp tanten i vintermörkret!

Det bästa minnet vi har tillsammans är resan till Köpenhamn vi gjorde tillsammans, bara hon och jag.

2009-02-26 @ 08:30:55
Postat av: Christine

En-extra-lott-kommentar:



Det som jag gillar bäst med denna blogg är att du tipsar om bra saker; allt från barnkläder till gosiga nallar... det som är dåligt är att jag alltid blir några kronor fattigare efter dina tips! ;)

2009-02-26 @ 08:32:24
Postat av: Susanne

Åh vilken rolig tävling! :) Jag vill gärna vara med.



Böckerna jag skulle vilja ha är dels "Till min son" eftersom jag har en liten pojkbebis i magen som beräknas komma till oss i april om allt går som det ska. Mitt största minne av honom är det första ultraljudet när han tog ett par skutt och vinkade till oss medan lyckotårarna trillade nerför mina kinder. Jag hoppas att jag får många många fler minnen av honom och jag längtar efter mitt knytte så det gör ont.



Den andra boken är "Till mitt barnbarn" som skulle vara ämnad till min mamma att så småningom ge till "Knyttet", hennes första barnbarn. Jag är så glad att hon får vara här och se våran son komma till världen. Hon börjar dock bli till åren och kommer inte att vara här för alltid. Jag vill därför att min son ska ha något minne av henne där hon får berätta om sig själv med egna ord.

Ett av mina bästa minnen av mamma är hennes trygga famn som alltid gav tröst och trygghet när jag var liten. Och hennes glädje när jag berättade att jag var gravid kommer jag alltid att minnas...

2009-02-26 @ 08:42:52
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Jag har nyligen hittat hit och det är jag glad för. Det verkar vara en jättebra blogg med roliga och intressanta tips. Jag gillar bredden. Man hittar alltid något som skulle passa just här hemma. :) Det kan ju vara lite farligt för plånboken eftersom jag gett mig själv shoppingstopp för tillfället. ;) Det är bra att de olika kategorierna är indelade som de är vilket gör det lätt att hitta.

Ha en bra dag!

/Susanne

2009-02-26 @ 08:47:06
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag skulle vilja ha en bok till "min älskade" och till "sonen". Vi har gått igenom en del hela familjen i och med att Melvin var så liten när han föddes och att vi fick vara lediga både jag och sambon under tiden Melvin låg på sjukhus och sen var hemma men med hemsjukvård.

2009-02-26 @ 14:45:19
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag tycker din blogg är jättebra men skulle vilja ha mer information om exempelvis reor och rabattkoder på olika barnsidor.



Annars tycker jag du har en bra blogg som tipsar om inredningsdetaljer och nya märken. Recensionerna är kul för då får man tips om nya och bra märken.



Det är även kul att du presenterar olika bloggar och har kanonfina tävlingar.

2009-02-26 @ 14:46:42
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Benita

Hejsan! Jag skulle vilja vara med i din tävling och om jag vann så hade jag valt "Till 50åringen" eftersom pappa fyller det i 50 och det hade varit jätteroligt att ge han någonting speciellt just då.

Annars hade jag valt syster eftersom vi är de enda syskonen och vi delar så otroligt mycket. Ibland tror jag att hon inte riktigt förstår hur mycket hon betyder för mig. :)



Kramar Benita

2009-02-26 @ 15:16:27
URL: http://bubbelrummet.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag vill gärna vara med.

Jag skulle faktiskt vilja vinna två "Till min son" böcker att fylla i. En som han kan få från mamma och en från pappa. Jag tror det skulle vara kul för honom att få se båda våra upplevelser av samma sak. :)

Minnen, jag kan inte välja ut något specifikt. Alla små detaljer i vardagen, när han får syn på mig när man varit borta och skiner upp med hela ansiktet, det är underbar :D

2009-02-26 @ 15:37:31
Postat av: Laura

Skulle välja till min dotter, skulle vilja skriva ner mina minnen från hennes första tid på BB, drottning Silvias Barn och ungdomssjukhus å hennes starka återhämtning...

till 30-åringen, maken fyller jämt å där skulle jag vilja skriva ner godbitarna om våran tid tillsammans snart 10 år, fjärilarna i magen när vi träffades, tårarna när han åkte för att göra militärtjänstgöringen å glädjen över att få en dotter tillsammans:-)

2009-02-26 @ 23:17:09
URL: http://segtsomkola.blogspot.com
Postat av: Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!



OM jag vinner skulle jag vilja ha böckerna "Till min dotter" och "Till pappa".



Min älskade, fantastiska dotter fyller snart ett år, och denna bok vore så kul att fylla i och få ge henne någongång i framtiden.

Den andra boken vore fint att få ge min pappa som börjar bli till åren. Vi älskar varandra, men är dåliga på att uttrycka det, så att få skriva ner minnen och känslor vore lättare och något som jag tror att han skulle uppskatta. Han är världens bästa pappa, som ställer upp vad det än gäller, i alla väder!

2009-02-26 @ 23:59:53
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: evamar

Vilka härliga böcker. Jag vill såklart vinna Till min syster och Till min bror till mina älskade barn. De har båda böcker som vi har gjort åt dem, men jag tror att de skulle uppskatta att få och göra böcker åt varann. Nu när Storasyster bor långt borta i Det Andra Landet pratar de med varann mer än nånsin via ip-telefoni. Det går nu inte en dag utan att de har kontakt.



PS. Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/fylla-i-bok-4-mars.html

2009-02-27 @ 20:34:04
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: evamar

Jag tycker att bloggen är bra. Bra blandning mellan allt möjligt. Vore kul med månadens gästbloggare kanske, som gav tips och länkar utifrån deras egna barn?

2009-02-27 @ 20:38:40
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hejsan! Jag är jättegärna med och tävlar.



Jag skulle ha valt till min syster för att hon betyder så mycket för mej och vi är inte direkt så bra på att säga de till varandra och de är mycket lättare att skriva ner hur mycket man betyder för varandra. Hon har haft de så svårt på sistone så de skulle vara kul att överaska henne med de hon skulle bli superglad. Hon är dessutom ensamstående mamma med en liten 7 månaders bebis som vaknar 6 gånger på en natt.

Den andra boken skulle vara till min vän för hon är mitt allt, vi kan prata om allt och har varit bästa vänner i mer än 15 år nu. Men få gånger får hon veta hur mycket hon betyder för mej.



Min e-post är: [email protected]

2009-02-28 @ 08:21:50
URL: http://www.emiliastoltmoster.se
Postat av: Emilia

Jag är ofta inne och läser på din blogg. Jag kommer inte på något som är dåligt just nu, tycker allt på bloggen är bra, det är hemtrevligt på något vis. Bra stil och sätt att skriva på, intressanta ämnen tar du upp och allt. Nää de är bra.

Men du får gärna skriva mer om reaor och rabatter och sånt på barnsidor.



Men det är en superbra blogg.



Forsätt så!



Ha en bra helg.

Jag är samma person som innan emilia alltså.

Vännen där fyller 18 år snart, så de skulle vara extra fint att ge henne nu när hon fyller år, hon skulle bli så glad :)



[email protected]

2009-02-28 @ 08:26:38
URL: http://www.emiliastoltmoster.se
Postat av: Maria

Hej

Jag skulle vilja ha om jag vann 2 böcker till mina döttrar. Alltid roligt med lite annorlunda presenter.



//maria

2009-03-01 @ 07:03:31
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Maria

Är självklart med om en extra lott =)

Detta är 3 ggr jag är här inne, så jag har precis nyligen hittat hit.

Tycker sidan e bra. Man får upp ögonen för annat. Jag kan vara den som bara kollar på visa sidor av ren vana, så det e roligt att se andra barnsidor oxå.



//Maria

2009-03-01 @ 07:06:25
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är med och tävlar. Om jag vann skulle jag välja böckerna Till mormor och Till morfar. Perfekt som bröllopspresent, nu när dom har varit gifta i 10 år nästa år!

2009-03-01 @ 09:09:59
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

För extra lotten! Jag brukar klicka in här på bloggen när jag är ute efter presenttips som inte kostar multum.. Hur bra som helst :)

2009-03-01 @ 09:11:12
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: jenny

jag skulle gärna vilja vinna dessa söta böcker, en till min mormor o en till min mamma (som iof snart ska bli mormor)

min mormor har flyttat från helsingborg till lidköping så nu träffas vi aldrig, innan fikade vi o löste allers korsord. nu pratar vi ofta i telefon men det är inte samma sak, jag skulle vilja skicka denna boken till henne som en liten jag tänker på dig present.



sedan min mamma som alltid finns här för mig, hon skulle bli rörd över en söt liten fjärilsbok. för mamma är ju alltid bäst.

2009-03-01 @ 21:14:13
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: jenny

eftersom sambon o jag har en bebis i magen, ja jag då haha så blir det mycket surfande efter barnsaker, jag kan inte se mig mätt på barnsaker o alla bra o ha prylar. skrock fulla som vi är har vi dock inte inhandlat något utan endast beställt barnvagn, men jag älskar barnshoppingbloggen då den ger oss mycket tips om vad vi kan handla när det väl är dags!

2009-03-01 @ 21:16:06
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Elle

Jag skulle välja boken Till brudparet & Till 30-åringen.



Den första skulle jag ge en av mina äldsta vänner som gifte sig i helgen!!! (Som vi ej kunde närvara hos...) Då skulle hon få den bl.a. som bröllopspressent. Jag och hon har många många roliga minnen tillsammans :D För att välja ett litet och roligt smakprov så... Sommaren då vi var 18år var jag uppe hos henne i norrland ett par veckor. Då bestämde vi oss för att börja bli nyttiga och det genom att haka på en speciell soppdiet. Vi skulle ut och springa första dagen av dieten. Vi flåsade och flamsade hela vägen och kallade oss för fläsktärningarna;) Tja, rundan blev inte så lång och mest flams för vi kom bara till macken ca 15min bort. Där köpte vi chips och hyrde film! Så lång vart den dieten;) Typiskt oss :D



Den andra boken skulle jag ge min 'barndomsbästis' för att hon är hon och vi håller ihop i ur och skur. Vi har många helknäppa minnen ihop;) Ett var när vi köpte 7 hubbabubbapaket VAR och stoppade in alltihop i munnen på samma gång uppe i vårt centrum. Tänk dig den kladdiga synen :D





2009-03-03 @ 10:12:40
URL: http://underbaringar.blogspot.com
Postat av: Elle

Jag tycker mkt om barnshoppingbloggen!!! Den ligger såklart i mina favoriter :)

Det jag gillar mest är alla tips på roliga/snygga/praktiska inköp man kan göra men man aldrig hinner surfa upp tipsen på själv. Allt finns samlat här lixom :)

2009-03-03 @ 10:18:20
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.