Molo Polaris




Kommentarer
Postat av: Ms. Kidelin

Vi hade en Molo Polaris förra året. Saga var dock rätt liten då så det handlade inte direkt om slitage eller rena funktioner men snygg var den:) I år har vi dock bl.a. haft en Mini A Ture Camillo som jag gillar ännu bättre. Ännu snyggare, mjukare att röra sig i och dragsko i midja. Dock höll MAT´s overaller inte måttet det här året men det är en annan historia...

2011-01-12 @ 23:28:22
URL: http://kidelin.se/blogg
Postat av: Sara

Grattis, du har köpt den BÄSTA overallen. Förutom att den är snygg, så är den varm, sitter bra, vatten/snö tät och tålig. Vi har inte haft något annat märke till våran tjej och jag är bara SÅ nöjd. Hon har aldrig varit varken blöt, svettig, varm eller kall i den. Ett mycket bra köp. Och nej jag är inte sponsrad ;-)

2011-01-13 @ 09:43:44
Postat av: Therese

Hej!



Finns det någonstans att skicka overaller på lagning? Jag köpte en Polarn o. Pyret overall i år och den gick sönder allra första dagen min kille använde den. Efter diverse försök att laga den snyggt är jag tillbaka på ruta ett då lapparna ramlade av i tvätten. Påstrykbara lappar tål inte väta, och jag vill inte sy ihop fodret så rörelsefriheten minskar. Tips?

Är mycket besviken eftersom jag hört att Polarns overaller är så bra och hållbara, så gick våran sönder under en bilfärd till flygplatsen, han fick på den hemma, gick in i bilen, åkte, gick in på flygplatsen och så tog vi av den och lade den i väskan. När vi skulle ta på den igen var det hål på knät. Tråkigt eftersom den ju är rätt dyr också.

2011-01-13 @ 09:56:09
URL: http://tezzangirl.blogspot.com
Postat av: barnshoppingbloggen-LINA

Dottern verkar helnöjd med sin nya rosa overall. Jag hoppas att den håller bra nu säsongen ut.



Sara: Vad bra, tur att just den fanns kvar :)



Therese: Här fixar Supermormor (fd sömmerska) overallen. Du kan inte försöka sy på bävernylon försiktigt så att det inte går igenom fodret, man känner ju hur djupt nålen går om man syr förhand?

Annars får du lämna tillbaka den, Polarns overaller ska hålla. Vi har ett två delat set som är inne på tredje barnet nu...

2011-01-13 @ 21:16:06
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.