Två nya vinnare!




Kommentarer
Postat av: AnnaC

Jippi! Tusen tack, jag är jätteglad över vinsten =)

2010-04-01 @ 22:31:20
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Så glad jag blir :)

Tack för den fina vinsten!

Kram

2010-04-02 @ 07:32:16
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Grattis till vinnarna! =)



En liten undran bara. vad menar du med två nya vinare? vilka var de första som vann? har inte sett något inlägg om det nämligen. :)

2010-04-02 @ 11:12:03
Postat av: Emma W

Hej!



Jag följer din blogg (och många andras) via bloglovin och jag tänkte bara påpeka att det ofta inte går att gå in på dina länkar via dem. Jag vet inte vad det beror på men det händer nästan bara på länkar från din sida. Det står "404 Not Found".



Jag tänkte bara tipsa dig om det! /Emma

2010-04-02 @ 15:55:48
Postat av: barnshoppingbloggen svarar:

Anonym ovan:

Jag menade bara att vi har två nya vinnare på bloggen. Inte att de ersätter några alltså.



Emma ovan:

Tack för ditt inlägg, ska undersöka saken :)

2010-04-02 @ 19:57:40
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg så jag gör det här istället. Älskar träningsoverallen på bilderna i The buppa brand-inlägget... Vet du var de kommer ifrån?



Kram

2010-04-04 @ 12:33:01
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.