Grattis bloggen 1 år!




Kommentarer
Postat av: Malin Carling

Mitt bästa födelsedagsminne har jag inte fått än! Inte för att jag har haft några dåliga, alls! Och det senaste, nr. 30 i ordningen var klart roligast hittills! Och det är ju det som är så bra, att det bara blir bättre och bättre för var år som går! Som pricken över i:et har man en underbar son som ska fira sin första födelsedag i februari. Jag ska göra allt i min makt för att hans födelsedagar ska bli bättre och bättre för var år...

2009-10-13 @ 21:31:17
Postat av: Veronica

jag vill vara med!=)

mitt roligaste födelsedagsminne... Svårt att välja, men jag minns en födelsedag när jag hade kalas och massor av mina vänner var bjudna (vad kan jag ha fyllt? 7? 8? nånting sånt). Vi hade alltid en lek där man gjorde en liten "tårta" av mjöl som man sen la en godis på, sen skulle man skära i den en i taget och den som tillslut hade ner godisen fick köra ner hela ansiktet i mjölet och äta upp den. Min dåvarande bästa kompis var den som fick dyka ner i mjölet den här gången, och mitt i alltihopa så "exploderar" hela tårtan och mjölet flyger överallt, då hade hon lyckats få in mjöl i luftstrupen och fått en hostattack. Oj vad vi skrattade, allihop!

2009-10-13 @ 21:38:59
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Lillan

jag deltar gärna! vet inte om jag har nått bra/ roligt minne. men det födelsedags minne jag bäst kommer i håg är min totlat misslyckade 18års fest för några år sedan.....för det första var jag sjukskriven pga utbrändhet och låg hela tiden. spenderade födelsedagen liggandes i en fjällstuga ätandes sånna har färdiga, frysta tårtor från ica. senare under kvällen blev det drickande, fortfarande ryggläge oc sedan somma ja vell...vännerna hade iaf kul med Gitar hero, öl, dans och skoj! :)



ha det bra..

2009-10-13 @ 21:45:56
Postat av: jenny

jag kommer så väl ihåg min födelsedag när jag fyllde sex år. min moster som tyvärr inte lever längre (bröstcancer) kom aldrig med presenter utan man fick alltid ett fint kort hon hade gjort o där berättade hon vad för slags upplevelse hon skulle ta med en på.

allt från zoo, tivoli, louisiana osv.

när jag fyllde 6år blev det en trip till helsingör o där ett besök på BR.

jag fick ett par rullskridskor, svarta med cerisa hjul, o ceris förstärkning på tårna o hälen. sedan var det neongula blixtar på sidan. detta var enda gången jag fick present o upplevelse.

dagen avslutade med ett besök på en pizzeria, för första gången åt jag kronärtskocka o sedan dess har det varit en favvis på pizzan.

tack för denna tävling som fick mig att tänka på detta minnet, speciellt eftersom det är en rosa månad o det är tung eftersom min moster gick bort för inte så länge sedan.

2009-10-13 @ 23:46:29
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Annah

Mitt roligaste minne är från när jag fyllde 12 år även om jag just då inte tyckte att det var så rolig men i efterhand har vi skrattat åt det många gånger. Jag fyllde som sagt 12 år och i födelsedagspresent fick jag långkalsonger och gummistövlar av mina föräldrar. Oj vad jag grät. Vem vill ha det? Blev iaf en bra födelsedag med flera paket. Idag skulle jag inte ha något emot gummistövlar och långkalsonger.

2009-10-14 @ 08:21:47
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Johanna

När jag fyllde femton hade mina fina vänner ordnat en överraskning åt mig. De kidnappade mig hemma och så åkte vi buss. De hade bokat bord på en restaurang, där vi åt nasi goreng. Sedan promenerade vi hem tillsammans, det var en härlig försommarkväll. Ljuden runtomkring finns kvar; vattnets kluckande mot kajkanten, trafikens brummande, och så glittret i vattnet i gamla stan. Såna minnen är härliga att bevara.

2009-10-14 @ 08:54:28
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Tiny Cool

Hurra Hurra Hurra!! Stort grattis på 1 års dagen:-)



Vi ses på shoppingkvällen i vår butik!



Kram Anna & Kim

2009-10-14 @ 12:36:32
Postat av: Madeleine

Vilket kanonbra pris!! Skulle bli fin i nya vagnen ;-)



Bästa födeledagsminnet är dotterns 2års dag - lyckan i hennes ögon att få blåsa ut ljusen på sin egen tårta och äta den precis som hon ville - såklart ordentligt med skeden!! Hahaha.. där fick vi då man var redo med videokameran!! Sen även då hon fick alla presenter, hon öppnade alla med ett stort leende och blev lika glad för små som stora, mjuka och hårda paket!! Längtar redan till nästa födelsedag!! ♥

2009-10-14 @ 13:00:50
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: sara

Mitt bästa som jag kommer ihåg var när jag fyllde 12 eller 13, tror det var 13 för jag och mamma hade bara bråkat och bråkat konstant i flera månader, men den dagen höll vi sams, åkte och handlade och fixade tårtor ihop.

2009-10-14 @ 13:28:51
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Pokergirl

Grattis på ettårsdagen!



Min bästa födelsedag var när jag fyllde 30. Befann oss på en strand i norra Goa, Indien. Drack härliga drinkar på dagen, kikade på solnedgången över havet och avslutade med en fantastisk middag på en italiensk restaurang. Bara jag och maken, ett minne för livet, kan än idag känna smaken av den gudomliga maten och minns den fantastiska atmosfären.

2009-10-14 @ 20:35:09
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är gärna med och tävlar!



Jag kommer ihåg när jag var liten, kanske 3-4 år och fick ett mjukt paket av min gammelfarmor. Jag hatade verkligen mjuka paket så när jag öppnade och det visade sig vara trosor så kastade jag dem på golvet och sen ställde jag mig och hoppade på dem. Minns att jag blev så besviken.



Vi har skrattat åt det här många gånger sen när jag blev äldre.

2009-10-14 @ 21:13:12
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: marty

mitt bästa födelsedagsminne är när några vänner till mig lyckades komma in på folkhögskolan, jag gick på och bodde på, tidigt på morgonen och sjöng för mig och överlämnade paket... de hade öven cyklat en lång bit i mörkret. jag fyller i december och då är det ju svart och kallt.. då blev jag överraskad.

2009-10-14 @ 22:12:41
Postat av: Dessan

Hej!

Bästa födelsedagsfesten jag varit på, det var när min farmor fyllde 50. Det var så otroligt roligt den gången, typ hela släkten kom och vi satte på henne en ögonbindel så hon inte skulle se vart vi åkte, då åkte vi till hennes favoritrestaurang och åt. Sedan åkte vi vidare (fortfarande ögonbindel) till laserhallen där vi allihopa spelade. Ann-christine som hon heter fick ha på sig en vit t-shirt så att hon skulle synas och vi andra var klädda i svart m.m. Hon blev superfull, hon minns knappt något men jag minns att det var hur roligt som helst den kvällen. Efter laserspelet så badade vi alla bubbelbad tillsammans. Urmysigt. Jag vill jättegärna vinna denna tävling och skulle jag vinna så skulle jag ge den till min kompis som fick en liten flicka den 8e oktober. Jag kan även skicka bilder ifrån festen om du vill :) Kramar

2009-10-15 @ 13:15:43
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mitt roligaste födelsedagsminne måste nog ha varit för ½ år sen när vi var ett gäng tjejer som åkte på biståndsarbete till Kenya.

Två av tjejerna fyllde år och de firades på kenyanskt vis. Ca 50 kenyaner var med och firade dem.

Det var riktigt roligt att få se hur man firar en födelsedag i Kenya :D

2009-10-15 @ 17:47:08
Postat av: Jessica

Åh Grattis till 1 år! =) Jag vill gärna vara med och tävla! =) Mitt bästa födelsedagsminne var när jag fyllde 17 år =) Jag sov över hos min pojkvän den natten och nästa morgonen så väckte han mig med den perfekta frukosten med levande ljus, en bukett rosor och en fin liten ask. Jag öppnade asken och i den låg det ett fint silver smycke med texten "Jag älskar dig". =) Den födelsedagen kommer jag aldrig att glömma! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-en-my-very-first-pram-toy-fran-brio.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

2009-10-16 @ 03:18:15
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: evamar - tävlingsblogg

Mitt bästa födelsedagsminne är nog när jag fyllde sex år och fick den cykel jag hade längtat efter länge. Jag var nämligen yngst i mitt kvarter och alla kompisarna hade cyklat flera somrar. Jag hade fått höra att jag skulle få börja cykla när jag fyllde 7 år så döm om min förvåning när det fanns en härlig röd cykel i paketet.



PS. Jag länkar i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/october/leksak-20-oktober.html

2009-10-16 @ 19:35:18
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Anki

ALLA födelsedagar har nog varit bra, men.....jag är ju i "barnbarnsåldern" o har lite "svårt att minnas"allt!!MEN den största FÖDELSEdagen var ju förstås första gången jag fick BARN!!!det var verkligen ett litet MIRAKEL som föddes den dagen!! visst ALLA tycker väl att deras barn är mirakel men det ÄR ju så!!!det är ju otroligt vad som händer!!!

2009-10-16 @ 22:24:50
Postat av: geshiia

Jag är med och tävlar! =)



Bästa födelsedagsminne måste vara det året (han fyllde nog 6år det året) äldsta grabben fick sin cykel med eldsflammor på. Han älskade eldsflammor och såfort han såg saker med eldsflammor på så blev han tills sig och inget undantag på hans födelsedag, han blev helt tills sig och trodde någon lurades med honom för att sen när han insåg att den verkligen var hans börja tokskratta och sprang runt och kramade alla trots att cykeln var från mig och pappa Niklas.



Finns det något bättre än att se sitt barn helt lycklig och glad? :)



Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/october/2010-my-very-first.html

Mail: [email protected]

2009-10-17 @ 22:33:50
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Mitt bästa födelsedgsminne måste nog vara förra året då jag och min man förlovades oss.=)

2009-10-20 @ 17:30:42
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.