Decent




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Köpte en super cool klänning idag av Decent till min lilla tjej, supernsygga ju ;-)

2008-10-31 @ 21:26:20
URL: http://muppsan.com
Postat av: MalinM

Mmm, så najsa kläder!! Peter Jidhe hade en tröja därifrån i Idol för ngn månad sedan och då var jag ju bara tvungen att forska i var den kom ifrån och kom fram till Decents hemsida. Är sugen på ngt till Elise, men ganska dyrt tyvärr...



Tack för ditt söta meddelande och erbjudande på bilddagboken! Jag ska fundera och återkommer till dig imorgon!!



Ha en underbar helg med din fina familj!



Kram



Malin M, mamma till Elise =)

2008-10-31 @ 23:19:30
Postat av: Lina(lybe)

De tröjorna är jätte fina, har tänkt att filippa ska få ge en sån till sin pappa i farsdagspresent, o en matchande till sig själv=)



Gillar din blogg jätte mycke, får massa bra tips



kram Lina( Filippas mamma)

2008-11-01 @ 12:37:45
URL: http://filippamamma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kikade på dem på barnmässan....varför köpte jag inte???

2008-11-03 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.