Tips! Soldrivet




Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Vad fiffigt, riktigt tjusiga leksaker :)

2009-04-25 @ 22:29:20
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej hej!



Helikoptern är ju underbar. Den vill jag köpa till min lilla tjej! Jag är inne på din blogg varje dag och följer den med glädje.



Du som har koll på läget, kan inte du göra ett inlägg om soldräkter till barn. Jag har en tjej som i sommar kommer att ha stl. 80. Personligen är jag emot allt rosa och änglar mm. Det verkar dock vara svårt att hitta soldräkter som är lite coola och inte bara typsika "flick- och pojkiga". Vad säger du?

2009-04-25 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ANNONSER
Vill Ni synas här? Kontakta oss gärna.